Гаранция Indira

Гаранция Indira

Indira, онлайн магазин, управляван от S.C. Indira Art Distribution S.R.L. със седалище на Str. Intrarea Moneasa Nr. 1, Ap. 4, Sector 1, Букурещ, с CUI RO 36408630, J40/10658/09.08.2016, притежаващ разрешение, издадено от ANPC, Nr: 9756 за операции с благородни метали и скъпоценни камъни, декларира на своя отговорност, в съответствие с разпоредбите на чл. 5 от HG nr. 1022/2002 относно режима на продукти и услуги, които могат да застрашат живота, здравето, трудовата безопасност и защитата на околната среда, че сребърните и златните бижута, продавани от компанията, не застрашават живота, здравето, трудовата безопасност, не оказват негативно въздействие върху околната среда и съответстват на стандартите на ЕС.

Всички сребърни бижута, продавани, са проверени и сертифицирани, имат проба 92.5% и носят марката на ANPC - Дирекция благородни метали и камъни съгласно законодателството, гарантиращо качеството на използвания благороден метал, или отговорната марка IND.

Всички златни бижута, продавани, са проверени и сертифицирани, имат проба 58.5% злато и носят марката на ANPC - Дирекция благородни метали и камъни съгласно законодателството, гарантиращо качеството на използвания благороден метал, или отговорната марка IND.

Натуралните камъни могат да имат леки различия и несъвършенства в цвета или пукнатини; това не е дефект, а естество на техния естествен вид.

КАК ДА ПОДАДЕТЕ ЗАЯВКА ЗА ГАРАНЦИЯ

За да инициирате заявка за гаранция, моля, използвайте нашия онлайн портал, достъпен от вашия клиентски акаунт. Това е единственият официален канал за регистрация на гаранционни искове.

Не е необходимо доказателство за притежание на гаранционния сертификат, за да подадете заявка за ремонт. 

  1. Достъп до портала за гаранция: Влезте във вашия клиентски акаунт и навигирайте до секцията "Портал за ремонти и гаранция".
  2. Изберете вида на заявката: За да осигурим максимално ефективно обработване на вашата заявка, моля, изберете намерението за ремонт, което най-добре описва вашата ситуация.
    • Покрита гаранция:

      Изберете тази опция, ако смятате, че дефектът на продукта е производствена грешка и трябва да бъде покрит от 2-годишната търговска гаранция. Нашият екип ще оцени продукта и ще ви информира дали ремонтът е покрит от гаранцията или може да се извърши срещу заплащане. Само поръчки, направени през последните 2 години, са допустими. 

    • Не сте сигурни, нуждаете се от оценка:

      Ако не сте сигурни дали проблемът е производствен дефект или резултат от нормално износване или инцидент, изберете тази опция. Нашият екип ще оцени продукта и ще ви информира дали ремонтът е покрит от гаранцията или може да се извърши срещу заплащане. Само поръчки, направени през последните 2 години, са допустими. 

    • Ремонт срещу заплащане:

      Изберете тази опция за повреди, които не са покрити от гаранцията, като тези причинени от инцидент, неправилна употреба или нормално износване (например верижка, счупена от закачане, дълбоки драскотини). Ще оценим продукта и ще ви представим оферта за разходите по ремонта. Всички поръчки, направени на indira.co.uk, са допустими. 

  3. Инициирайте нова заявка: Изберете поръчката и дефектния(ите) продукт(и).
  4. Попълнете формуляра: Опишете подробно открития дефект, как е възникнал, и качете ясни снимки на продукта, които показват дефекта.
  5. Изберете метода на доставка. 
  6. Подайте заявката: След като попълните цялата информация, подайте формуляра. Ще получите регистрационен номер за вашата заявка и ще бъдете уведомени по електронна поща.

Нашият екип ще прегледа вашата заявка и ще получите отговор в рамките на 24-48 работни часа от получаването на пратката. Можете да проследите състоянието на вашата заявка директно в портала за гаранция.

ЗАБЕЛЕЖКА: Продукти, изпратени за сервизно обслужване под гаранция, ще бъдат приети само ако заявката е предварително регистрирана в онлайн портала и е одобрена от нашия екип. Запазваме правото да откажем пратки, които не съответстват на тази процедура.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ТЪРГОВСКИЯ ГАРАНЦИОНЕН СЕРТИФИКАТ (чл. 15)

Търговският гаранционен сертификат придружава онлайн поръчката, закупена заедно с фискалната фактура, документ, изпратен на електронната поща от поръчката, направена на indira.co.uk. Търговският гаранционен сертификат покрива автентичността на материала, 925 сребро, 585 злато, заключващите системи, производствения метод и не неправилната употреба, закачане, счупване по време на използване на продукта по време на сън, домашни дейности, фитнес, бягане и др. За повече подробности вижте Условията за гаранция.

Не е необходимо доказателство за притежание на гаранционния сертификат, за да подадете заявка за ремонт. 

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИ

Всички продукти INDIRA се проверяват преди да бъдат изпратени на Клиента, като се анализират:

  • дали имат всички камъни;
  • дали показват драскотини;
  • дали заключванията са добри и не са блокирани;
  • дали има промени при обработката;
  • дали е огънато;

Всяко бижу INDIRA се почиства и внимателно поставя в кутията преди да бъде изпратено на клиента.

При получаване на поръчката, ако Клиентът установи, че продуктът не е в съответствие (драскотини, липсващи камъни и др.), той се моли да ни уведоми незабавно, в рамките на максимум 24 часа от получаването на пратката и да върне продукта чрез онлайн процеса за връщане.

Ако Клиентът получи продукта, започне да го използва и случайно го удари, надраска или подложи на механични удари, не може да се поиска замяна. 

ГАРАНЦИЯ

Всички продукти INDIRA се доставят с грижа и търговска гаранция в съответствие с действащото законодателство OUG 140 от 28.12.2021, за период от 2 години. Производствените дефекти ще бъдат ремонтирани с грижа и безплатно, стига продуктът да съответства на условията за гаранция.

Всички заявки за ремонт ще бъдат подложени на проверка и експертиза от нашия екип преди обработка на заявката.

Ако екипът по осигуряване на качеството на INDIRA установи, че щетите не са причинени от производствен дефект, клиентът ще бъде информиран за това и дали са налични ремонтни услуги срещу заплащане.

Ако след експертизата се установи, че продуктът на клиента, който подава заявка за гаранционен ремонт, не е поради производствен дефект и клиентът не желае продуктът да бъде ремонтиран срещу заплащане, разходите за доставка в двете посоки са тяхна отговорност и са 10 GBP, платими при получаване на пратката.

УСЛОВИЯ И УСЛОВИЯ НА ГАРАНЦИЯТА

Търговската, правна гаранция се предоставя за период от 24 месеца от датата на влизане в притежание на закупените продукти, удостоверявайки, че продуктът е изработен от 925 сребро или 585 злато, проверено и маркирано от ANPC за продукти над 2 г, и само проверено от ANPC за бижута под 2 грама, съгласно законодателството.

  • Търговската гаранция не покрива износването на продукта, независимо от това колко отдавна е придобит, деформации, драскотини или всяка друга форма на случайни щети, неправилна употреба, небрежност, неоторизирани ремонти/модификации/настройки от трети страни или дори от купувача, изменения, направени върху продуктите, масивно износване, счупване и др.;
  • За продукти, позлатени с жълто злато или розово злато, позлатяването е 2 микрона. Търговската гаранция не покрива позлатяването. Запазването на позлатяването зависи от начина, по който се използва бижуто, а не от автентичността на материала. Масивното износване (24ч/24ч) ще доведе до отстраняване на позлатяването. Премахването на позлатяването не се покрива от търговската гаранция, предоставена съгласно действащото законодателство OUG 140/28.12.2021.
  • Не може да се поиска възстановяване за продукти, които вече не съответстват на доставените продукти след направените поръчки, като са счупени, повредени, огънати, износени, с признаци на употреба, окислени, загубени, небрежно обработени и др.;
  • Търговската гаранция не покрива нормалното износване, окисляването и/или щетите, причинени от загуба, кражба, неправилна употреба, инциденти, небрежно или злонамерено третиране умишлено.
  • Търговската гаранция не покрива щети, причинени от влага, загуба на позлатяване, почистване на закупените бижута, водещо до загуба на позлатяване;
  • Ако част от бижуто (включително, но не само камъни, верижки, закопчалки и др.) падне, тя трябва да бъде върната заедно с частите й, преди всякакъв опит за ремонт. INDIRA не носи отговорност за липсващи части или камъни.
  • Търговската гаранция не покрива: обезцветяване, промяна на цвета на продукта поради излагане на химикали, грим, басейни, горещи вани, бани, химически и токсични среди, влага;
  • Търговската гаранция не покрива драскотини, огъвания, закачвания на бижута, повреди в областта на клещите, държащи камъните, поради небрежност или други щети;
  • Търговската гаранция не покрива изгубени или откраднати продукти;

РЕМЕДИАЛНИ МЕРКИ ПРИ НЕСЪОТВЕТСТВИЕ (чл. 11 от OUG 140 / 28.12.2021)

Ако бижуто не може да бъде ремонтирано, можем да заменим дефектното бижу с подобен модел, друг модел със същата стойност или можем да възстановим стойността му в кредити, които могат да бъдат използвани за закупуване на друг продукт. Съгласно OUG 140 / 28.12.2021, гаранцията се състои в безплатно отстраняване на установените недостатъци в продуктите в рамките на гаранционния период и които не са приписуеми на потребителя. Потребителските права са в съответствие с OUG 140 / 28.12.2021. Потребителските права не са засегнати от условията на гаранцията, предоставени в този Гаранционен сертификат.

РЕМОНТ И ЗАМЯНА НА СТОКИ (чл. 12 от OUG 140 / 28.12.2021)

Ако по време на гаранционния период продуктът прояви дефект поради производство: заключалката се закачи, камък падне, други дефекти (които не се дължат на неправилна употреба), той ще бъде подложен на експертна оценка и дефектът ще бъде отстранен безплатно, съгласно параграф (1) буква а.

Срокът за ремонт няма да надвишава 15 календарни дни от момента, в който продавачът е информиран от потребителя за несъответствието на продукта.

Продуктът, изпратен за ремонт, ще получи формуляр за ремонт и проверка, в който се посочват името на ремонтирания продукт, дефект, решение и гаранция, приложена към ремонта, датата на излизане от сервиза и датата на влизане в сервиза.

Всеки ремонт, извършен на продукта, ще има гаранция от 14 дни.

Ако дефектът се повтори в рамките на 14 дни, продуктът ще бъде подложен отново на експертна оценка и отстраняване на проблема. Ако дефектът на продукта се повтори след гаранционния период, предоставен на ремонта, продуктът повече няма да бъде подложен на експертна оценка, дефектът се дължи на неправилна употреба, а не на производствен или материален дефект.

ПРЕПОРЪКИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИЖУТА INDIRA

За продукти с покритие от жълто злато, бяло злато, родий, розово злато се препоръчва по-голяма грижа за запазване на цвета за дълго време. Избледняването на покритието зависи изцяло от всяка употреба, затова не се препоръчва: използване на позлатени бижута в пряк контакт с вода за продължителни периоди, излагане на продукта на разрушителни среди, прах, дим, разтворители, лепила, киселини, соли и др.

Нормалното, естествено износване на продукта с покритие означава избледняване на цвета с течение на времето или избледняване на цвета на места, без да се причиняват недостатъци на основния материал. Позлатените продукти не се държат като продукти, изработени от чисто злато 14k, 18k или 24k. За позлатените пръстени те ще избледнеят по-бързо от позлатените верижки или позлатените обеци.

Съгласно закона 449/2003, чл.11 ал.2, купувачът не може да изисква замяна на бижуто поради падане на камък. Всеки ремонт за продукти в рамките на гаранционния срок ще бъде извършен безплатно или продуктът ще бъде заменен, при условията на ревизираната OUG 140 / 28.12.2021, ако се потвърди, че дефект в материала или изработката е причина за такова влошаване, а не неправилна употреба на продукта от купувача.