Гаранция на Indira

Сертификат за гаранция и съответствие


Indira, онлайн магазин, управляван от SC Indira Art Distribution SRL с адрес в Str. Ghe Dem Teodorescu No. 11-13, Sc 1, Et 5, Ap 39,  Сектор 3, Букурещ, с CUI RO 36408630, J40/10658/09.08.2016, притежател на разрешение, издадено от ANPC, No.: 9756 за извършване на операции с благородни метали и скъпоценни камъни, декларира на своя отговорност, съгласно разпоредбите на чл. 5 от ПМС № 1022/2002 относно режима на продукти и услуги, които могат да застрашат живота, здравето, безопасността на труда и опазването на околната среда, че сребърните и златните бижута, продавани от компанията, не застрашават живота, здравето, безопасността на труда, не оказват отрицателно въздействие върху околната среда и са в съответствие с нормите на ЕС.


Всички продавани сребърни бижута са проверени и сертифицирани, имат чистота 92,5% и носят марката на ANPC - Отдел за метали и скъпоценни камъни съгласно законодателството, което гарантира качеството на използвания благороден метал, или марката за отговорност на IND .

Всички продавани златни бижута са проверени и сертифицирани, имат чистота 58,5% злато и носят марката на ANPC - Отдел за благородни метали и камъни съгласно законодателството, което гарантира качеството на използвания благороден метал, или марката за отговорност на IND.

Естествените камъни могат да имат малки разлики и несъвършенства в цвета или пукнатини, това не е дефект, а е естественият им вид.

Условия за предоставяне на гаранцията

Всички условия по-долу са в съответствие с действащото законодателство относно някои аспекти, свързани с договорите за продажба на стоки. ОУГ № 140 / 28.12.2021.

ЗАЯВЛЕНИЯ
Всяко искане, свързано с гаранцията, трябва да бъде изпратено писмено на support@indira.ro и трябва да включва снимка на продукта, показваща дефекта, снимка на издадения сертификат за гаранция въз основа на направената и доставена поръчка и ясно описание на начина, по който е възникнал дефектът. Ако не получим горепосоченото, ще го поискаме по имейл. Отговорът на искането ще бъде даден в рамките на 24-48 часа в зависимост от сложността на проблема.

ЗАБЕЛЕЖКА: За продукти под гаранция, изискващи ремонти, те ще бъдат приети само ако са придружени от издадения сертификат за гаранция въз основа на поръчката и след предоставяне на доказателство за съществуването му по имейл. Запазваме правото да не приемаме продукти, които не са придружени от сертификата за гаранция.

Издаденият сертификат за гаранция въз основа на поръчката е задължение на търговеца, дадено от ОУГ 140 / 28.12.2021 чл. 15, параграф (5)-(6)-(7), задължението на купувача е да го пази до края на гаранционния период и съответствието съгласно действащото законодателство.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ТЪРГОВСКИЯТ ГАРАНЦИОНЕН СЕРТИФИКАТ (чл. 15)
Търговският гаранционен сертификат придружава онлайн поръчката, закупена заедно с данъчната фактура, документ, изпратен на имейла от направената поръчка на уебсайта indira.ro. Търговският гаранционен сертификат покрива автентичността на материала, 925 сребро, 585 злато, системите за затваряне, метода на производство и не неправилна употреба, счупване поради закачане, счупване в резултат на използването на продуктите за спане, дейности, домакинство, фитнес, бягане и др. За повече подробности вижте Глава. Условия и условия на гаранцията.

Всички продукти са проверени от ANPC въз основа на издаденото разрешение, което удостоверява съответствието на материала, лежащ в основата на продуктите на сайта.

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИ
Всички продукти на INDIRA са експертно тествани преди изпращане до клиента, анализирайки:
дали имат всички камъни;
дали имат драскотини;
дали затварянията са добри и не се заяждат;
дали показват промени в обработката;
дали са огънати;
Всяко бижу на INDIRA се почиства и обработва внимателно, докато се поставя в кутията, преди да бъде изпратено на клиента.
След получаване на поръчката, ако клиентът смята, че има продукт, който не отговаря на горепосоченото, се моли да изпрати снимка на продукта и намерения дефект на имейл адреса: support@indira.ro, незабавно.
Ако клиентът получи продукта, започне да го използва и неволно го удари, надраска го, подложи го на механични удари, той не може да претендира за неговата замяна, казвайки, че така му е доставен продуктът. Проверка на коректността на жалбата ще се извърши и с доставчика на пратката, ще се анализира времето на доставка, времето на уведомление, че продуктът е неподходящ при получаване, ще се анализира кутията, в която е пристигнал, ако показва признаци на повреда, които биха могли да причинят продуктът да не е съответстващ.

ГАРАНЦИЯ
Всички продукти на INDIRA се доставят с грижа и с търговска гаранция, съответстваща на действащото законодателство, ОУГ 140 от 28.12.2021, за период от 2 години. Производствените дефекти ще бъдат ремонтирани с грижа и безплатно, стига продуктът да отговаря на условията и условията на гаранцията;
Всички искания за ремонт ще бъдат подложени на проверка и експертиза от нашия екип, преди искането да бъде обработено, чрез искане на допълнителна информация чрез избрания метод на комуникация, имейл.
Ако екипът за осигуряване на качеството на INDIRA установи, че щетите не са причинени от производствен дефект, клиентът ще бъде уведомен и ако услугите за ремонт са налични срещу заплащане.
Ако, след експертизата, се установи, че продуктът на клиента, който е поискал гаранционен ремонт, не се дължи на производствен дефект, клиентът не желае продуктът да бъде ремонтиран срещу заплащане, разходите за доставка в двете посоки са негова отговорност и са 30 леи и ще бъдат платени в брой при получаване на пакета;

УСЛОВИЯ И УСЛОВИЯ НА ГАРАНЦИЯТА
Законната търговска гаранция се предоставя за период от 24 месеца от датата на вземане на притежание на закупените продукти и удостоверява, че продуктът е изработен от 925 сребро или 585 злато, проверен и маркиран от ANPC за продукти над 2 г, и само проверен от ANPC за бижута под 2 грама, съгласно законодателството.
Търговската гаранция не покрива износването на продукта, независимо от това колко дълго е в притежание, деформации, драскотини или всяка друга форма на случайно увреждане, неправилна употреба, небрежност, неоторизирани ремонти/модификации/настройки от трети страни или дори от купувача, фойерверки, направени на продуктите, масивно износване, счупване и т.н.;
За продукти, покрити с жълто злато или розово злато, покритието е 2 микрона. Търговската гаранция не се предоставя за покритието. Запазването на покритието зависи от използването на бижутата, а не от истинността на материала. Масивното износване (24ч/24ч) ще доведе до почистване на покритието. Почистването на покритието не подлежи на търговската гаранция, предоставена съгласно действащото законодателство ОУГ № 140/28.12.2021.
Възстановявания не могат да бъдат поискани за продукти, които вече не съответстват на доставените продукти след направени поръчки, като са счупени, повредени, огънати, износени, с следи от употреба, окислени, загубени, небрежно обработени и т.н.;
Търговската гаранция не покрива нормалното износване, окисляването и/или повредите, причинени от загуба, кражба, неправилна употреба, инциденти, небрежно или умишлено злонамерено боравене.
Търговската гаранция не покрива щети, причинени от влага, загуба на покритието на бижутата, почистване на закупените бижута по начин, който води до загуба на покритието;
Ако някоя част от бижутата (включително, но не само, камъни, вериги, закопчалки и т.н.) падне, тя трябва да бъде върната с частите си, преди да се направи опит за ремонт. INDIRA не поема отговорност за липсващи части или камъни.
Търговската гаранция не се предоставя за: обезцветяване, промяна на цвета на продукта поради излагане на химикали, грим, басейни, горещи вани, вани, химически и токсични среди, влага;
Търговската гаранция не се предоставя за драскотини, огъвания, захващания на бижута, повреди в областта на ноктите, които държат камъните, поради небрежност или други повреди;
Търговската гаранция не се предоставя за изгубени или откраднати продукти;

КОРЕКТИВНИ МЕРКИ В СЛУЧАЙ НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕ (чл. 11 от ОУГ 140 / 28.12.2021)
Ако бижутата не могат да бъдат ремонтирани, можем да заменим дефектните бижута с подобен модел, друг модел със същата стойност или можем да възстановим стойността им. Съгласно ОУГ 140 / 28.12.2021, гаранцията се състои в безплатно отстраняване на недостатъците, възникнали по продуктите в рамките на гаранционния период и които не са приписани на потребителя. Потребителските права са в съответствие с ОУГ 140 / 28.12.2021. Потребителските права не са засегнати от условията на гаранцията, предоставени в този сертификат за гаранция.

РЕМОНТ И ЗАМЯНА НА СТОКИ (чл. 12 от ОУГ 140 / 28.12.2021)
В случай, че по време на гаранционния период, продуктът има производствен дефект: заключването е блокирано, камък пада, други дефекти (не свързани с неправилна употреба), той ще бъде подложен на специализирана проверка и дефектът ще бъде ремонтиран безплатно, съгласно параграф (1) буква а.
Периодът за ремонт няма да надвишава 15 календарни дни от момента, в който продавачът е информиран от потребителя за несъответствието на продукта.
Продуктът, изпратен за ремонт, ще бъде придружен от сертификата за гаранция, въз основа на който ще бъде издадена лист за ремонт и констатация, който ще подчертае името на ремонтирания продукт, дефекта, решението и гаранцията, приложена към ремонта, датата на излизане от сервиза и датата на влизане в сервиза.
Продуктите, приети за ремонт, ще бъдат доведени до същото ниво на съответствие като продукта, доставен след поръчката, и ще бъдат предадени заедно с листа за ремонт. Всеки ремонт, извършен на продукта, ще има 14-дневна гаранция.
Ако дефектът се повтори в рамките на 14 дни, продуктът ще бъде прегледан отново и проблемът ще бъде отстранен. Ако дефектът на продукта се повтори след гаранционния период, предоставен за ремонта, продуктът вече няма да бъде подложен на проверка, тъй като дефектът се дължи на неправилна употреба, а не на производствен или материален дефект.

ПРЕПОРЪКИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИЖУТА НА INDira
За продукти, покрити с жълто, бяло, родий, розово злато, се препоръчва по-голяма грижа за запазване на цвета за дълго време. Избледняването на покритието зависи строго от индивидуалната употреба, така че не се препоръчва: използване на позлатени бижута в директен контакт с вода за дълго време, довеждане на продукта в контакт с разрушителни среди, прах, дим, разтворители, лепила, киселини, соли и др.

Нормалното, естествено износване на позлатен продукт означава, че цветът ще избледнее с времето или че цветът ще избледнее на места, без да причинява дефекти в основния материал. Продуктите, покрити с жълто злато, не се държат като продукти, изработени от чисто 14k, 18k или 24k злато. За позлатени пръстени, те ще избледнеят по-бързо от позлатени вериги или позлатени обеци.
Съгласно закон 449/2003, чл.11 параграф 2, купувачът не може да поиска замяна на бижутата поради изпадане на камъните. Всеки ремонт на продуктите в рамките на гаранционния период ще бъде извършен безплатно или продуктът ще бъде заменен, при условията на ОУГ 140 / 28.12.2021, ако се потвърди, че дефект в материала или изработката е причината за такова увреждане, а не неправилна употреба на продукта от купувача.