Въпроси и отговори

Персонализирани бижута по поръчка
В момента не предлагаме услуги за бижута по поръчка. Всяко парче от нашите колекции е внимателно създадено, за да отразява естетиката и ценностите на нашата марка.
Все пак имам модел на ум – мога ли да го изпратя?
Да, моля! Ако имате модел или идея, която ви харесва, изпратете ни снимка или описание. Дори и да не можем да създадем бижуто специално за вас, ние постоянно черпим вдъхновение от вашите идеи и желания за бъдещите колекции. Кой знае? Може би вашият дизайн ще оживее в следващото издание.
Къде мога да изпратя моето предложение?
Можете да ни пишете директно на имейл support@indira.bg
Плащания
- Как да платя за бижутата от Indira?
Приемаме повечето кредитни карти (Visa, Mastercard и т.н.). Освен това, плащането може да се извърши и с наложен платеж или банков превод. - Сайтът сигурен ли е?
Нашият сайт използва SSL, което гарантира, че данните за навигация и покупките са напълно защитени.
Доставка
- Къде доставя Indira?
Нашите продукти могат да бъдат доставени в цяла България, както и в повечето страни от ЕС. - Кой ще достави моя пакет?
Indira си сътрудничи с куриерските компании FanCourier и Sameday за доставки в България, а за международни доставки с DHL. - Каква е цената за доставка?
За поръчки над 100 BGN доставката е безплатна. За поръчки под тази стойност цената за доставка е 8 BGN. - Колко време отнема да получа пакета?
Всички поръчки, направени до 14:00 часа в работни дни, се изпращат същия ден. Поръчките, направени след 14:00 часа, се изпращат на следващия работен ден. Обикновено повечето поръчки се доставят в рамките на 2-4 дни. В натоварени периоди (празници, Черен петък) времето за доставка може да достигне до 4 дни. - Какво да направя, ако не успея да получа пакета при първия опит?
В случай на пакети, доставени чрез FanCourier, които не са могли да бъдат предадени на получателя, куриерът ще направи втори опит за доставка. - Мога ли да проследя състоянието на поръчката си?
Разбира се! За всички поръчки, изпратени чрез Fan Courier, можете да проследите състоянието на пратката, като проверите AWB номера, който можете да намерите в историята на вашите поръчки.
Връщания
- Мога ли да върна закупените бижута?
Да! Желанието ни е всички наши клиентки да притежават само бижута, от които са напълно доволни. Ако закупените бижута не ви удовлетворяват по някаква причина, можете да ги замените или върнете, като всички замени и връщания са обект на фиксирана такса за доставка от 5 BGN. - Персонализираните бижута могат ли да бъдат върнати?
Персонализираните бижута, създадени по време на покупката или след това, не могат да бъдат върнати в съответствие с българското законодателство. - Как да върна бижутата Indira?
За да ви предоставим приятно изживяване от началото до края, създадохме прост процес за замяна/връщане, който се извършва само с няколко клика. Следвайте стъпките на формуляра за връщане в профила си в рамките на 30 дни от получаването на бижутата и ние ще изпратим куриер на посочения от вас адрес, за да вземе пакета с бижутата и, ако е необходимо, да донесе новите бижута за замяна. - Трябва ли да направя заявка до куриерска фирма за вземане на връщането?
Не, това не е необходимо. Заявката за вземане на връщането се прави автоматично в момента на искането за връщане според вашите предпочитания, с вземане или предаване на easybox. - Изгубих документите, които придружават бижутата, какво да правя?
Ако липсват документите, получени заедно с бижутата, можете да изпратите връщането и без тях. - Как да предам пакета на куриера?
Необходимо е продуктите, които ще бъдат върнати, да бъдат опаковани правилно както в кутията за съхранение на бижутата, така и в кутията за доставка. Пакетът трябва да бъде запечатан, било чрез опаковането му в плик за доставка или чрез залепване с лепяща лента, така че съдържанието да не се изгуби по време на транспортирането. - Трябва ли да отпечатам AWB за връщането си?
Куриерът ще генерира AWB за вашия пакет, веднага щом го получи. - Кога ще дойде куриерът да вземе връщането?
За съжаление, куриерската фирма не предлага опция за планиране на вземането на връщане от клиентите. Куриерите са отговорни за управлението на този аспект. - Как ще получа обратно стойността на върнатата поръчка?
В случай на поръчки, платени с банкова карта или банков превод, стойността ще бъде възстановена в същата сметка, от която е извършено плащането. В случай на поръчки, платени чрез наложен платеж, трябва да ни предоставите вашите банкови данни в IBAN формат, за да можем да възстановим стойността в сметката ви. - Колко време ще отнеме да получа обратно парите?
Ще възстановим платената сума за бижутата веднага щом ги получим обратно. Обработката на трансфера може да варира в зависимост от банката – от един до 4-5 дни.
Материали
- Какви материали използвате за изработката на бижутата Indira?
Когато става въпрос за сребро, единствената сплав, която използваме, е 925. В нашето предложение има и много сребърни бижута, покрити с розово, жълто злато или родий. Тези допълнителни материали придават на бижутата уникални характеристики, започвайки от изключителния вид при златото и завършвайки с повишена устойчивост на износване при родия.
В състава на нашите продукти често ще срещнете и полускъпоценни камъни. Те винаги са естествени и с най-високо качество, в което можете да се убедите, наблюдавайки малките особености на всяко отделно бижу. Така вие ще получите нещо уникално всеки път, когато избирате полускъпоценни камъни.
Освен това, сред използваните от нас материали е и златото. Масивно или само като покритие, този материал се отличава с изключителна устойчивост на външни фактори и износване. - Сребърните бижута ще се окислят ли?
Среброто, независимо колко е обработено или колко добре се поддържа, ще покаже следи от окисляване рано или късно. Ако забележите следи от този процес върху повърхността на вашето бижу, това не е причина за безпокойство, а напълно нормална реакция. Една проста кърпа за бижута ще премахне успешно всякакви следи от остатъци.
Други въпроси
Не се колебайте да се свържете с нас за всякакви въпроси, било по телефон, било по имейл на адрес support@indira.bg. Също така сме на разположение и в социалните мрежи Facebook и Instagram.