Често задавани въпроси

Плащане


Приемаме повечето кредитни карти (Visa, Mastercard и др.). Също така, плащането може да бъде направено с наложен платеж или банков превод.

Нашият уебсайт използва SSL, което гарантира, че данните за сърфирането и покупките ви са напълно защитени.

Доставка

Нашите продукти могат да бъдат доставени в цяла Румъния, както и в повечето страни от ЕС.

Кой ще достави моя пакет?

Indira си сътрудничи с куриерската компания FanCourier за изпращане на пратки на територията на Румъния, а за международни доставки с куриерската компания DHL.

За поръчки над 200 RON, доставката е безплатна. За поръчки, които не надвишават 200 RON, цената за доставка е 15 RON.

Всички поръчки, направени преди 14:00 часа в делнични дни, се изпращат същия ден. Поръчките, направени след 14:00 часа, се изпращат на следващия работен ден. Обикновено повечето поръчки се доставят в рамките на 24 часа след изпращането. По време на натоварени периоди (празници, Черен петък) времето за доставка може да достигне 4 дни.

Какво да направя, ако не успея да получа пакета при първия опит?

В случай на пратки, доставени чрез FanCourier, които не са могли да бъдат доставени на получателя, куриерът ще направи втори опит за доставка.

Разбира се! За всички поръчки, изпратени чрез Fan Courier, можете да проследите статуса на пратката, като проверите AWB, който можете да намерите в историята на поръчките си.

Връщания

Да! Искаме всички наши клиенти да имат само бижута, които ги радват напълно. Ако не харесвате закупените бижута по някаква причина, можете да ги замените/върнете безплатно директно от акаунта си.

Бижутата, които купих, бяха персонализирани, мога ли да ги върна?

Персонализираните бижута по време на покупката или след това не могат да бъдат върнати съгласно GEO 34/2014: чл. 16, параграф в).

За да ви предложим приятно изживяване от началото до края, създадохме прост процес на замяна/връщане, и само с няколко клика всичко е готово. Следвайте стъпките на формуляра за връщане в акаунта си в рамките на 30 дни от получаването на бижутата, и ние ще изпратим куриер на адреса, който сте посочили, за да вземе пакета с бижутата, и ако е приложимо, да донесе заместващите бижута.

Трябва ли да направя заявка към куриерска компания, за да вземе връщането?

Не, това не е необходимо. Заявката за вземане на връщането ще бъде направена от нас. Ако изберете да го направите, Indira не може да покрие разходите за доставка на пакета.

Изхвърлих документите, придружаващи бижуто, какво мога да направя?

Ако документите, получени с бижуто, липсват, можете да изпратите връщането без тях.

Как да предам пакета на куриера?

Необходимо е продуктите, които ще бъдат върнати, да бъдат правилно опаковани, както в кутията за съхранение на бижутата, така и в кутията за доставка. Пакетът трябва да бъде запечатан, било чрез опаковане в плик за доставка или залепване с тиксо, така че съдържанието да не се загуби по време на транспорта.

Трябва ли да отпечатам AWB за моето връщане?

Куриерът ще генерира AWB за вашия пакет веднага щом го вземе.

Кога ще дойде куриерът да вземе връщането?

За съжаление, куриерската компания не предлага възможност за планиране на вземането на връщането от клиенти. Куриеите са отговорни за управлението на този аспект.

Как ще получа възстановяване на сумата за върнатата поръчка?

В случай на поръчки с плащане, направено с банкова карта или банков превод, стойността ще бъде върната на същата сметка, от която е направено плащането.

В случай на поръчки, направени с плащане с наложен платеж, трябва да ни предоставите вашите банкови данни в IBAN формат, за да можем да върнем стойността на вашата сметка.

Ще възстановим сумата, която сте платили за бижутата, веднага щом ги получим обратно в нашето владение.

Материали

Когато става въпрос за сребро, единствената сплав, която използваме, е 925. Нашето предложение включва и множество сребърни бижута, покрити с розово злато, жълто злато или родий. Тези допълнителни материали придават на бижуто уникални характеристики, започвайки със специалния вид в случая на златото и завършвайки с допълнителна устойчивост на износване, когато мислим за родия.

В състава на нашите продукти често ще намерите полускъпоценни камъни. Те винаги са естествени и с най-високо качество, нещо, в което можете да се убедите, като наблюдавате малките особености на всяко бижу. Така ще получите нещо уникално, когато изберете полускъпоценни камъни.

Също така, сред материалите, които използваме, е златото. Солидно или само в шперплат, този материал има качеството да бъде особено устойчив на външни фактори и износване.

Среброто, независимо колко е обработено или колко добре се грижи за него, ще покаже следи от окисляване рано или късно. Ако забележите следите, оставени от този процес на повърхността на вашето бижу, това не е причина за безпокойство, а абсолютно нормална реакция. Обикновена кърпа за бижута ще премахне успешно всякакви остатъци.

Други

Какво да направя, ако имам други въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас за всякакви въпроси, било по телефона или по имейл на office@indira.ro . Също така сме на ваше разположение в социалните мрежи Facebook и Instagram .